HoGent ICT Service Desk Portaal

Afbeelding HoGent ICT Service Desk Portaal

Wat is het HoGent ICT Service Desk Portaal ?

Het HoGent ICT Service Desk Portaal is een 'tool' van de Centrale ICT Helpdesk waarmee u zelf rechtstreeks meldingen doet, meldingen opvolgt of meldingen afmeldt. Ook vindt u hier de info in verband met algemene storingen.

Het HoGent ICT Service Desk Portaal biedt u ook een kennissyteem. Hierin vindt u courante vragen en oplossingen. Vooraleer een probleem te melden, kijkt u best na of u de oplossing van uw vraag niet terugvindt in dit kennissyteem..

 

Hoe aanmelden op het HoGent ICT Service Desk Portaal?

Op het HoGent ICT Service Desk Portaal kunt u enkel aanmelden met uw HoGent Login en wachtwoord.
Zie hiervoor ook onderstaand stappenplan:

 

Hoe werken met het HoGent ICT Service Desk Portaal

Met de 'knop' 'Nieuwe Melding' maakt u een nieuwe melding aan.
Geef ook het toestelnummer door als het gaat om HoGent toestel; dit zorgt voor een vlottere opvolging.
Zie hiervoor ook onderstaand stappenplan: